"Δεν είμαι διατεθειμένος να με κοροϊδεύουν"

0

Σοβαρό επενδύτη θέλουν να δουν στον Παναθηναϊκό -για την ΑΜΚ- όπως ξεκαθάρισε στο twitter o Γιάννης Αλαφούζος τονίζοντας πως δεν είναι διατεθειμένος να τον κοροϊδεύουν.

Αποσπάσματα από το twitter:

Για την ΑΜΚ: "Σας διαβεβαιώνω ότι μόλις μας ζητήσει συνάντηση ο πρίγκιπας ή οποίος άλλος ΣΟΒΑΡΟΣ επενδυτής θα ανταποκριθούμε... Εγώ και σαν Παναθηναϊκός και προσωπικά δεν είμαι διατεθειμένος να με κοροϊδεύουν! Θέλουμε να δούμε επενδυτή ! Όχι άλλη κοροϊδία!"

"Δεν είμαι διατεθειμένος να με κοροϊδεύουν"
Για τις εξελίξεις με τον Φερέιρα: "Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο με τον Φερέιρα. Ελπίζω να τελειώσουμε την άλλη βδομάδα ! Μεθοδικά ξανά χτίζουμε τον ΠΑΟ"

Για το θέμα του Πρίγκιπα και τη συμμετοχή των μετόχων: "Έχετε δει προσφορά από κάποιον πρίγκιπα; Η μήπως έχετε δει κανένα μέτοχο να μπαίνει στην ΑΜΚ; Αν μου διαφεύγει κάτι...".

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)