ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ !!!Το καμαρι του Καναλακιου στην κ17 του ΠΑΟΚ

0







Αυτά τα λίγα λόγια μας είπε το καμάρι του Καναλακιου ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ 

Είμαι από το Καναλακι Πρέβεζας και Ξεκίνησα από την ομάδα του Παππα Ζηση στην 

Αμμουδιά

στα 5 μόλις χρόνια μου και μέχρι τα 14...9 χρόνια στην ομάδα αυτή...στην συνέχεια έκανα

το μεγάλο βήμα της Ζωής μου πηγαίνοντας στον Παοκ....είναι ο 2ος χρόνος μου στον 

Παοκ..φέτος αγωνίζομαι στην κ17 του είμαι γεννημένος το 1999 17 Μαρτίου. παίζω όλες τις 

θέσεις μπροστά από το κέντρο άλλα στον Παοκ αγωνίζομαι ως 10αρη και στα άκρα..δεξιά/

αριστερά...ο Παοκ και συγκεκριμένα ο Κ ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΓΩΝΙΔΗΣ με είδε στην 

εθνική.Κ15.στον Αγιο Κοσμα στην Αθηνα και σε συντομο  χρονικο διαστημα βρεθηκα στην 

ομαδα του ΠΑΟΚ

Στην εθνικη παιδων με ειχε καλεσει ο τοτε προπονητης θοδωρος Ελευθεριαδης.

PARGA SPORΤ Ευχομαστε στον μικρο βασιλη υγεια και δυναμη και πολλες επιτυχιες τοσο προσωπικες οσο και στην ομαδα του





















Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)