Σπυρος Νατσος απο την ακαδημια του Αγγ Μπεκα Επαγγελματκο συμβολαιο στον Ατρομητο

0

Ο Σπύρος Νάτσος έχει γεννηθεί στις 9 Ιουνίου 1998 και ξεκίνησε από την Αθλόπολις Πρέβεζας. Στον Ατρόμητο βρίσκεται από το καλοκαίρι του 2012, αρχικά στην Κ15, μετά στην Κ17 και από φέτος στην Κ20. Σε δηλώσεις του στο atromitosfc.gr αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του είπε τα εξής:«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γιατί πραγματοποιώ ένα πολύ μεγάλο βήμα και θέλω πρώτα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου κ. Γιώργο Κορακάκη που μου έδωσε φέτος την ευκαιρία να δείξω τι αξίζω και να φθάσω πιο ψηλά. Η δουλειά για εμένα τώρα αρχίζει. Δεν ξεχνώ τον πρώτο μου προπονητή στην Πρέβεζα κ. Άγγελο Μπέκα που μου έδωσε πρώτος την ευκαιρία, κατόπιν τον προπονητή μου στην Κ15 κ. Σωτήρη Ρίζο και στην συνέχεια τον προπονητή στην Κ17 κ. Λουκά Κάλλα που αν και μικρότερος από τους υπόλοιπους με έβαζε να παίζω. Επίσης ευχαριστώ πολύ τον κ. Τάκη Μιχαλέτο και τον κ. Τόλη Αποστόλου που με έφεραν στην ομάδα και με στήριξαν, τον κ. Σα Πίντο που με επέλεξε και αποτελεί τιμή για εμένα. Τέλος ευχαριστώ τη διοίκηση της ομάδας μου, τον πρόεδρο κ. Γιώργο Σπανό και τον τεχνικό διευθυντή κ. Γιάννη Αγγελόπουλο για όσα κάνουν για εμένα».
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ FC - Home
Η ΠΑΕ Ατρόμητος με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει ότι δύο ποδοσφαιριστές που εξελίχθηκαν σε πολύ μεγάλο βαθμό μέσα από τις φετινές τους εμφανίσεις στον Ατρόμητο Κ20 εντάσσονται από σήμερα...
atromitosfc.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)