ΜΟΥΡIΧΙΔΗΣ !!! Αποχωρηση απο την ομαδα του Ερμη Πειραια

0


Με ανακοινωση του μεσο facebook o K Μουρεχιδης ανακοινωσε την αποχωρηση του απο την ομαδα μπασκετ του ΕΡΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑ 

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολες και ολους...Δυστυχως ειμαι στη δυσαρεστη θεση να ανακοινωσω την αποχωρηση μου απο την ομαδα του Ερμη Πειραια.Καποια προβληματα που παρουσιαστηκαν,με αναγκαζουν να μη μπορω να συνεχισω καθως καποια πραγματα ειναι πανω απο τα θελω.Στο διαστημα της παρουσιας μου στην ομαδα εδωσα οπως παντα τον καλυτερο μου εαυτο και προσφερα για το καλο της.Θελω να ευχαριστησω καθε παικτη προσωπικα και τον κοουτς Μαντζαρη για την αψογη συνεργασια,τον Θοδωρη Τσελο για τη δτηριξη και τη βοηθεια καθως και τον προεδρο Λευτερη Χρισοφακη για την εμπιστοσυνη του στο προσωπο μου.Ισως οι δρομοι μας ξανασυναντηθουν.Ευχομαι η ομαδα να καταφερει να πετυχει τους στοχους της.
Προσωπικα απο αυτη την εμπειρια,βγαινω σοφοτερος,πιο δυνατος και ετοιμος για την επομενη προκληση που θα παρουσιαστει.Θα συνεχισω να παλευω γι αυτο που λατρευω να κανω,με υπομονη,επιμονη,προσπαθεια και συστημα.Θελω να υποσχεθω σε οσους πιστευουν σε μενα οτι θα τα καταφερω και θα τους δικαιωσω.Ελπιζω η νεα προκληση να ερθει συντομα.Το μπασκετ ειναι παθος,ειναι ζωη...Και μη ξεχνατε...
Πρωτα σε αγνοουν,
μετα σε κοροϊδευουν,
μετα σε πολεμουν,
μετα τους νικας!!!

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)