Kickboxing !!! Oρφέας Ραϊδος: Περιμένω δυνατό αγώνα με Νικολόπουλο

0

Oρφέας Ραϊδος: Περιμένω δυνατό αγώνα με Νικολόπουλο

575148_4786372337753_1777920339_n

Πως και πως περιμένει την αναμέτρηση του Promo Fight ο Oρφέας Ραϊδος που θα αντιμετωπίσει τον Βίκτωρα Νικολόπουλο.
« Αγωνιστικά είμαι αρκετά καλά  αν και έχω μεγάλο φόρτο εργασίας. Προσπαθούμε γι’ αυτό που αγαπάμε, κάνοντας αποστάσεις, αφού ο προπονητής μου είναι στην Πρέβεζα και κατεβαίνω τρείς φορές την εβδομάδα! Στόχος μου είναι να παίξουμε καθαρό αγώνα και να νικήσει ο καλύτερος. Ξέρω τον αντίπαλο, έχουμε παίξει σε ίδιες διοργανώσεις με άλλους αθλητές . Θα παίξουμε έναν καθαρό αγώνα κι ας νικήσει ο καλύτερος. Είναι επιθετικός, το ίδιο και εγώ και περιμένω δυνατό ματς», τόνισε ο Ραϊδος που για το τέλος ευχαρίστησε αυτούς που τον βοηθούν.
« Να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Σπύρο Σολομωνίδη κι όλα τα παιδιά του Pit Bull team για τα σπάρινγκ».
http://www.fightsports.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)