Aν είναι να σου βάζουν βόμβα στο μαγαζί καλύτερα να φεύγεις!

0
Aν είναι να σου βάζουν βόμβα στο μαγαζί καλύτερα να φεύγεις!
Με αφορμή την κλήση του από τον εισαγγελέα Αριστείδη Κορέα,για την υπόθεση της έκρηξης στο μαγαζί του, ο Πέτρος Κωνσταντινέας μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis».
Για την κλήση του από τον αθλητικό εισαγγελέας και για το πώς νιώθει από τιο στιγμή που «κρέμασε» τη σφυρίχτρα του: «Εγώ δεν το γνωρίζω αλλά εύχομαι να είναι καλά τα πράγματα. Αν υπάρχουν στοιχεία θα με πάρουν, εγώ είμαι στη διάθεσή τους. Εγώ δεν έχω μάθει κάτι περισσότερο. Τα έχω αναφέρει αυτά και στη δήλωσή μου. Τώρα νιώθω καλύτερα που σταμάτησα. Άμα είναι να σου βάζουν βόμβα στο μαγαζί σου καλύτερα έτσι».
Για το αν τον ανάγκασε κάποιος να παραιτηθεί: «Δεν με ανάγκασε κανένας να παραιτηθώ, αλλά τα γεγονότα. Πρώτα από όλα για μένα ήθελα να σταματήσω. Εκεί σε κάποια στιγμή σκέφτεσαι και την οικογένειά σου. Κινδύνεψε η ζωή αρκετών ανθρώπων. Έχω ακούσει για διάφορους ξυλοδαρμούς. Από ότι φαίνεται επικρατεί ο νόμος της μαφίας, αλλά πως το αποδεικνύεις. Όλα αυτά τα γεγονότα συνδέονται. Τώρα για τα πρόσωπα δεν μπορώ να πω κάτι γιατί είναι αρμοδιότητα της δικαιοσύνης».
Για το πέναλτι που δεν καταλόγισε στον Τοροσίδη στο παιχνίδι Ξάνθη – Ολυμπαικός: «Για μένα δεν υπάρχει πέναλτι εκεί. Όταν τραβάν ένα ποδοσφαιριστή πέφτει από τη μεριά που τον τραβάνε και όχι από την άλλη. Για αυτό και τον τιμώρησα με κίτρινη κάρτα».
Για την παραίνεση του Αριστείδη Σταθόπουλου να παραιτηθεί από τη διαιτησία, αμέσως μετά το παιχνίδι στ «Πηγάδια»: «Ο κ. Σταθόπουλος έβγαλε πόρισμα χωρίς να φτάσει η έκθεση του παρατηρητή στον αρχιδιαιτητή. Πως βγάζει έτσι συμπέρασμα για τη διαιτησία μου. Αυτό είχε πει ότι το έκανε σαν πρόεδρος της ΕΠΣ Μεσσηνίας και όχι σαν αντιπρόεδρος της ΕΠΟ. Αυτό έμαθα, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει. Δεν γνωρίζω τα κίνητρά του. Ρωτήστε τον ίδιο. Είχα κάποιες σχέσεις μαζί του αλλά μετά τα τελευταία γεγονότα εξαφανίστηκε. Εγώ δεν τον έχω συναντήσει. Μπορεί να έτυχε να μην τον είδα».
Για τον αν πικράθηκε από την αντίδραση του προέδρου της ΕΠΣ Μεσσηνίας: «Δικαίωμα του καθενός είναι να αντιδρά έτσι. Εγώ δεν πικράθηκα, θα είχα πικραθεί μόνο αν αντιδρούσε ο κόσμος μαζί μου. Εγώ θα πω οτιδήποτε ξέρω στο εισαγγελέα».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)