ΧΩΡΙΣΑΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΑΣ Αχέρων Καναλακίου Και του προπονητή Κυριάκου Παναγιωτίδη

0




 Παρελθόν αποτελεί από τον ΠΑΣ Αχέρων Καναλακίου ο προπονητής Κυριάκος Παναγιωτίδης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναγιωτίδη: 

«Μια ποδοσφαιρική χρονιά με έντονες ελπίδες, σχεδιασμό, αλλά και συναισθήματα με την ομάδα του ΠΑΣ ΑΧΕΡΩΝ Καναλακίου. Μια χρονιά που χρειαζόμασταν ΥΠΟΜΟΝΗ, ΠΙΣΤΗ, ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΓΝΩΣΗ και ΘΕΛΗΣΗ. Κοινός στόχος δικός μου, της Διοίκησης, αλλά και των παικτών, ήταν να παρουσιάσουμε ένα καινούργιο πρόσωπο, διαφορετική νοοτροπία, έτσι ώστε να διαμορφώναμε ένα σύνολο, διαφορετικότερο των περασμένων χρόνων. Δυστυχώς όμως, παρόλες τις προσπάθειες τις δικές μου, των συνεργατών μου, των παικτών, αλλά και της διοίκησης, η προσπάθεια αυτή, έφτασε σε πρόωρο τέλος. Έχοντας δώσει προσωπικά τον καλύτερο εαυτό μου, η προσπάθεια αυτή, χρειαζόταν ΥΠΟΜΟΝΗ, ΧΡΟΝΟ και ΘΕΛΗΣΗ, αφού από την αρχή φάνταζε δύσκολη η αποστολή. Θέλω να ευχαριστήσω, κλείνοντας την συνεργασία αυτή, πρώτα από όλα την διοίκηση της ομάδας, τα υπέροχα παιδιά μου όπως τα αποκαλούσα όλο αυτό το διάστημα για την υπερπροσπάθεια που κάναμε όλο το διάστημα .
Η συνεργασία μπορεί να τελείωσε αλλά το ποδόσφαιρο θα συνεχιστεί.
Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους και ξέροντας ότι κάποια στιγμή, μπορεί οι δρόμοι μας, να ξανασμίξουν, ευελπιστώ ότι το σημερινό σύνολο της ομάδας, θα βρει τον δρόμο του».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)