Ο Δήμος Πάργας εγκαινιάζει μια σειρά από καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες που θα παρουσιαστούν το αμέσως επόμενο διάστημα και που έρχονται να αλλάξουν ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του Δήμου, καθώς και την αλληλεπίδραση με τους πολίτες.
Στα πλαίσια την προσπάθειας αυτής συμμετέχει στο πρόγραμμα myKEPlive που δίνει την δυνατότητα στους δημότες να εξυπηρετούνται από τα Κ.Ε.Π. με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω βιντεοκλήσης.
Η Υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο mykeplive.gov.gr
Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:
1. Πληροφόρηση- Αίτηση
2. Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
3. Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
4. Εξυπηρέτηση από το Δήμο
Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.