Ο ΠΑΡΓΙΝΌΣ Γιάννης Δώδας: «Θα ήθελα να αγωνιστώ στην Ελλάδα»

0
Γιάννης Δώδας: «Θα ήθελα να αγωνιστώ στην Ελλάδα»
   Ένα ακόμα ελληνόπουλο που αγωνίζεται στο εξωτερικό είναι και ο Γιάννης Δώδας. Ο ίδιος είναι γεννημένος στην Γερμανία, με καταγωγή από την Ήπειρο και πιο συγκεκριμένα την Πάργα. Είναι γεννημένος στις  29 Μαϊου του 2001 και αγωνίζεται στην θέση του επιθετικού. Έχει κατακτήσει ένα πρωτάθλημα όσο ήταν στην ASV Dachau, ενώ το 2015 είχε μια εξαιρετική πορεία με την Augsburg και κατέκτησαν και το κύπελλο Γερμανίας. Ο ίδιος περιμένει την κλίση στην Εθνική νέων και δουλεύει συνεχώς για να γίνεται καλύτερος και για να το πετύχει αυτό. Εξάλλου ήρθε μια φορά, μπορεί να έρθει κι'άλλες. Στόχος είναι η πρώτες τρεις θέσεις στο πρωτάθλημα και ίσως κάποια Ευρωπαϊκή διοργάνωση αν και είναι δύσκολο. Όσο για τους προσωπικούς στόχους, πάμε να δούμε τί μας είπε στην συνέντευξη. 

Ποιες διαφορές βλέπεις σε Ελλάδα και Γερμανία όσων αφορά τις υποδομές; Σύμφωνα με όσα έχεις δει ή άκουσες από παίχτες στην Ελλάδα που γνωρίζεις. 
Οι διαφορές είναι μεγάλες όπως όλοι γνωρίζουμε. Εδώ οι εγκαταστάσεις ακόμη και των πολύ μικρών συλλόγων και ομάδων, είναι πολύ οργανωμένες και άριστα διατηρημένες. Δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει sτην Ελλάδα. Γνωρίζω από άλλους παίχτες που παίζουν στην Ελλάδα ότι εκτός από το γεγονός ότι δεν υπάρχει συντήρηση των κτιρίων, δεν έχουν ούτε τα κατάλληλα γήπεδα για να αγωνιστούν.

Ξεκίνησες στην ASV Dachau, τί έχεις αποκομίσει από εκεί φεύγοντας; 
Το ASV Dachau ήταν ένα ξεκίνημα για έμενα. Ήταν η πρώτη μου ομάδα και έμαθα πολλά, και πάνω απ'όλα τη σημασία της ομαδικότητας. Ένα από αυτά, ήταν το να δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό πρώτα για την ομάδα και όχι μόνο για να κερδίσεις εσύ την καλύτερη εντύπωση. Προείχε το καλύτερο αποτέλεσμα για την ομάδα. Επίσης, η ASV Dachau μου έμαθε τον επαγγελματισμό που χρειάζεται να έχεις σε αυτό το χώρο. Να σέβεσαι τόσο τον αντίπαλο όσο και τον συμπαίκτη σου. Επιπλέον, η ASV μου έδωσε και την ευκαιρία (και την ευχαριστώ για αυτό) να παίξω και να δείξω τις ικανότητές μου. 

Νιώθεις να έχεις περισσότερο το Ελληνικό ταπεραμέντο στον τρόπο παιχνιδιού μέσα στο γήπεδο ή το Γερμανικό; 
Εγώ ζω εδώ, και από τη στιγμή που γεννήθηκα στην Γερμανία είναι λίγο δύσκολο να μην έχω το γερμανικό ταμπεραμέντο μέσα μου καθώς και μέσα στο γήπεδο. Παρ΄όλα αυτά θεωρώ ότι υπερισχύει η ελληνική μου πλευρά μέσα στο γήπεδο και θεωρώ ότι είμαι αρκετά δυναμικός και δημιουργικός. 

Πόσο δύσκολο είναι να φτάσεις ψηλά και να κατακτήσεις κιόλας το κύπελλο στο πρωτάθλημα της Bundesliga; 
Στη Bundesliga για να κατακτήσεις ένα πρωτάθλημα χρειάζεσαι ικανότητες, θέληση και ομαδικό πνεύμα. Χωρίς του συμπαίκτες σου και το προπονητικό team, δεν μπορείς να καταφέρεις τίποτα μόνος σου. Βεβαίως και είναι πολύ δύσκολο να κατακτήσεις το πρωτάθλημα γιατί υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και οι καλύτερες ομάδες, αλλά με θέληση και προσπάθεια όλα μπορούν να γίνουν.

Στην Augsburg ποια είναι η φιλοσοφία των ακαδημιών όσων αφορά τις προπονήσεις, διατροφή, μαθήματα, γιατροί ; Όλα αυτά μαζί πως λειτουργούν; 
Στην Αugsburg, όσον αφορά τις προπονήσεις το πρώτο πράγμα που μαθαίνουμε είναι η πειθαρχία και ο σεβασμός απέναντι στους προπονητές και στους συμπαίκτες μας. Οι γιατροί είναι πάντα δίπλα μας ώστε να μας συμβουλεύουν και να μας "γλιτώνουν" από οποιοδήποτε τραυματισμό. Μεγάλο ρόλο παίζει και η διατροφή όπως και τα μαθήματα που είναι δύο θέματα στα οποία η ίδια η ομάδα δίνει μεγάλη βάση. Αυτό στο κάνει κατανοητό από την πρώτη ημέρα που θα πας στην ομάδα. Η ομάδα θεωρεί ότι η σωστή προπόνηση, η αποθεραπεία, η διατροφή αλλά και το διάβασμα είναι αυτά που θα μας βοηθήσουν να γινόμαστε καλύτεροι αθλητές.

Πως νιώθεις που το κοινό στη Γερμανία δίνει περισσότερη προσοχή στους αγώνες ακαδημιών, δηλαδή που μαζεύεται περισσότερος κόσμος; 
Ο κόσμος στη Γερμανία ενδιαφέρεται για το ποδόσφαιρο. Είναι ένα άθλημα που τους αρέσει και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από το πλήθος των επαγγελματικών και των τοπικών ομάδων όπως και των ακαδημιών. Οι ακαδημίες και οι μικρότερες ομάδες έχουν και αυτές να προσφέρουν ισάξιο θέαμα στους θεατές, όπως και οι μεγάλες επαγγελματικές ομάδες της χώρας. Αυτός είναι και ο λόγος που το κοινό επιλέγει να υποστηρίζει και τις εκάστοτε ακαδημίες, από όπου και αναδεικνύονται πολλοί ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές. 

Ποια στοιχεία έχεις σαν επιθετικός που θα σε χαρακτήριζαν; Ποιους επιθετικούς έχεις ως πρότυπα; 
Τα στοιχεία μου σαν επιθετικός είναι η δύναμη που έχω και η μαχητικότητά μου. Δεν τα παρατάω ποτέ. Προσπαθώ με κάθε τρόπο να πετύχω το γκολ. Ως πρότυπα έχω τον Cavani και τον Lewandowski.

Έγινε το βάπτισμα στην Εθνική Ελλάδος μαι φορά, θα ήθελες να είσαι εκεί σαν βασικός; Προπονείσαι για αυτό ;
Το όνειρο μου ήταν πάντα να με καλέσει η Εθνική Ελλάδος, κάτι το οποίο το πέτυχα μια φορά. Θα ήθελα να παίξω ως βασικός κατά τη διάρκεια της πορείας μου ως ποδοσφαιριστής και για αυτό το λόγο προπονούμαι καθημερινά πολύ σκληρά ώστε  το όνειρο που είχα από παιδί να γίνει πραγματικότητα

Θα επέλεγες στο άμεσο μέλλον να κατέβεις στην Ελλάδα για να αγωνιστείς εδώ; 
Δεν θα είχα πρόβλημα να αγωνιστώ στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να αγωνιστώ και σε ένα άλλο πρωτάθλημα στο οποίο δεν έχω παίξει ακόμη. Οι παίκτες στο ελληνικό πρωτάθλημα στην κατηγορία Κ19 έχουν πολύ ταλέντο, απ'όσα έχω ακούσει και έχω δει ο ίδιος.

 Οι φωτογραφίες δεν μας ανήκουν δεν έχουμε κανένα δικαίωμα σε αυτές  

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)