Η ΣΕΛΙΔΑ MANAGER ΣΤΟ FACEBOOK ΞΕΣΗΚΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

0
Η ΣΕΛΙΔΑ MANAGER ΣΤΟ FACEBOOK ΞΕΣΗΚΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ


Κωστουλης Κωστας
Ο διαχειριστής της σελίδας manager στο facebook έχει αναστατώσει την ποδοσφαιρική και όχι μόνο Πρέβεζα αφού σκέφτηκε να διοργανώσει ένα αγώνα φιλανθρωπικού χαρακτήρα για την οικονομική ενίσχυση του Χρυσού παραολυμπονικη Χρήστου
Δεν σταματάνε να δηλώνουν συμμετοχή ποδοσφαιριστές παράγοντες διαιτητές προπονητές με πιθανότητες λόγο της μεγάλης συμμετοχής να γίνει τουρνουά

Ίσως τέτοια πρόσωπα θα πρέπει να υπάρχουν και να ασχοληθούν σοβαρά με τα αθλητικά δρώμενα της Πρέβεζας Μπράβο φίλε μου θα είμαι δίπλα σου στην προσπάθειά σου είσαι κορυφή συνεχισε ετσι!

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ

Έχω στο μυαλό μου να διοργανώσω ένα αγώνα ποδόσφαιρου με συμβολική είσοδο 2 ευρώ για να τα δώσουμε στο Χρηστάρα. Ο Χρηστάρας είναι γνωστός σε όλους και θέλει βοήθεια. Οι ποδοσφαιριστές που ενδιαφέρονται να στελεχώσουν τις 11άδες μπορουν να δηλωσουν συμμετοχη με ενα Ok στα σχολια. Ευχαριστω.
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
Σχόλια
Manolis Laopodis Και φόρμα Α.Ο ΡΙΑ Δώρο.
Mio-mio Pappas Δίνω και 10 κιβώτια νερά για τις ομάδες
Manolis Laopodis Μανατζερ.οκ Δεν θέλω άλλους για το Α.Ο ΡΙΑ.Πολλοί είναι δεν χωράνε!!!!
Mimis Skorilas Αν χρειαστείς διαιτητή πες μου.
Mio-mio Pappas Εάν πληρώσουμε και εμείς ίσως να μην χρειαστεί να παίξουμε. ...
Giorgos Papadopoylos Οκ,κ 5 ευρώ ο κάθε αγωνιζενος,,ας πιούμε ενα καφέ λιγοτερο για τον χρησταρα!!
Giannis Lianos Με τόσα ok, Andy κάνε τουρνουά με 4 ομάδες....!!!
Και 5€ είσοδο !
Andy Jowns Κάτσε να δω πόσοι θα γράψουν ακόμα και μάλλον θα το κάνουμε τουρνουά
Zois Margelis Οκ!!!! Αν και δεν παίζω όμως για τον σκοπό αυτό μέσα είμαι! !!
George Aifer Liaskos Οκ εγω συμμετεχω να σφυριξω σα παλαίμαχος διαιτητής και να ξέρεις manager όλοι εμένα θέλουν να παίξω χωρις εξοτολογιο 😉😉😉
Ολα για τον χρησταρα
Andy Jowns Εσυ θα παιξεις σιγουρα.θα παρουμε και αλλους
Manolis Laopodis Μάνατζερ εγώ κάνω δώρο κ το γηπεδο.
Louis Xristodoulou Xristodoulou Μεσα εγω,,,,κ βαζω κ 50€,,,,αυτα μπορω αυτην την περιοδο,, μακαρι να μπορουσα κ παραπανω
Alexandros Novas Εσένα δεν σε θέλουμε εμείς χαχαχαχα
Christine Zeitenzidis Ok και ο Ντουρος Χρηστος !
θοδωρης πετροπουλος ΜΠΡΆΒΟ ΡΕ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ Κ ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ...ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ...ΧΑΧΑΧΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Κ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ...ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟ...Δείτε περισσότερα
Andy Jowns Πετροπουλε μην ασχολεισαι
Tolis Palantzas ΟΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ..οτι καλυτερο εχω ακουσει εδω και πολυ καιρο.μπραβο γτ πρωτοβουλια..
ΘΩΜΑΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΣ Μπράβο πολύ όμορφη κίνηση αλλά και η ανταπόκριση είναι άκρως συγκινητική.... Ελπίζω να έχει την ανάλογη επιτυχία και να μπορέσετε να βοηθήσετε τον άνθρωπο!!!!
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Οκ!!!μπραβο φιλε για την πρωτοβουλια
Νίκος Λαμπρακουλης Μάνατζερ είσαι δύναμη! !!!!
Christos Tasios Οκ!!! Μπράβο Μάνατζερ!!!
Ηρακλής Κοντοδημας Απ'ότι βλέπουμε Νικος Τζιμας οι εντεκαδες ειναι πλήρες... 
Χρειάζεται καποιος για να τρεχει στα παρασκήνια, νερα, μπάλες εμψύχωση!! 
Μια χαρα καλύφθηκε και αυτή η θεση!!! 🆘🆘🆘😉😉😉
Δημήτρης Λώλης πολυ ωραια η πρωτοβουλια σας μπραβο
Apostolhs Orfanos Manager εφόσον είμαι τραυματίας μπορώ να ψηνω σουβλακια ώστε να βοηθήσει ο καθένας με ότι μπορεί. ..εξάλλου θα χει πολύ κόσμο το γήπεδο.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)