Με τα χρώματα του Ερμή Καναλίου θα αγωνίζεται για ένα χρόνο ο Χάρης Μπεκιάρης

0

ΠΈΜΠΤΗ, 29 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ 2013


Με τα χρώματα του Ερμή Καναλίου θα αγωνίζεται για ένα χρόνο ο Χάρης Μπεκιάρης

Στον Ερμή Καναλίου θα αγωνίζεται την νέα σεζόν ο πρώην πλέον επιθετικός του Θρίαμβου Λούρου Χάρης Μπεκίαρης. Η διοίκηση του Ερμή και ο ποδοσφαιριστής...
τα βρήκαν σε όλα και με την σύμφωνη γνώμη του Θρίαμβου ο γνωστός για το πάθος που τον διακρίνει μέσα στο γήπεδο αθλητής, θα συνεχίσει να προσφέρει της υπηρεσίες του στην ομάδα του Καναλίου. 

Το Λούρος+ επικοινώνησε με τον Μπεκίαρη, ο οποίος μας δήλωσε τα εξής...

Λ+ : Χάρη, ήταν δύσκολη η απόφαση να φύγεις απ΄ τον Θρίαμβο και κατά πόσο σε βοήθησε η περσινή σεζόν?

Χ.Μπ. : Η χρονιά που μας πέρασε αγωνιζόμενος με την ομάδα της καρδιάς μου τον Θρίαμβο Λούρου μου πρόσφερε σημαντικές εμπειρίες, γιατί είχα την τύχη να παίξω δίπλα σε πολύ καλούς και έμπειρους ποδοσφαιριστές όπως ο Περικλής Σπυράκος,ο Μπάμπης Κιτσαντάς, ο Γρηγόρης Μπάκας, ο Χρήστος Σάκκος και ο Ζώης Ζιάκας που με βοηθήσανε σε πολλά θέματα μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
 Όσο για τον Θρίαμβο, είναι η ομάδα που από μικρό παιδί υποστηρίζω και θα υποστηρίζω. Πέρυσι με την σημαντική βοήθεια του προέδρου αλλά και κάποιων ποδοσφαιριστών όπως ο Σπυράκος και ο Κιτσαντάς καταφέραμε να μην έχουμε προβλήματα.
 Την αγαπάω την ομάδα είτε είμαι εκεί, είτε σε άλλη ομάδα, καλό είναι να την αγαπάνε και κάποιοι που πέρυσι παρακαλούσανε να πέσει.

Λ+ : Γιατί αποφάσισες να συνεχίσεις στο Κανάλι?

Χ.Μπ. : Είχα μία πρόταση από την ομάδα του Καναλίου που την αποδέχτηκα γιατί μου δείξανε πόσο πολύ με θέλουν, θα προσπαθήσω με τη απόδοση μου και την μαχητικότητα μου να τους κάνω να είναι ικανοποιημένοι που πήγα στον Ερμή.
 Ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο του Καναλίου κ. Χαλκίδη Παναγιώτη για την πρότασή του.

Λ+ : Έχεις γνωριστεί με την καινούργια σου ομάδα?

Χ.Μπ. : Χθες συμμετείχα στην πρώτη μου προπόνηση με την ομάδα του Καναλίου. Το κλίμα ήταν άριστο και είμαι τυχερός για ακόμα μια χρονιά που θα έχω έναν έμπειρο προπονητή όπως ο κ. Κατέρης και συμπαίκτες όπως ο Μέλλος που πέρυσι αγωνιζόταν στον ΠΑΣ Πρέβεζα.

Λ+ : Τι στόχο έχει ο Ερμής Καναλίου για την νέα σεζόν?

Χ.Μπ. : Αρχικά θα προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε την παραμονή στην κατηγορία όσο πιο γρήγορα γίνετε, να παίξουμε ωραίο ποδόσφαιρο και να τερματίσουμε όσο ποιο ψηλά γίνετε, μην ξεχνάμε ότι φέτος το πρωτάθλημα θα είναι πολύ δύσκολο.

Λ+ : Ευχαριστούμε πολύ, καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία ατομική και ομαδική με τον νέο σου σύλλογο.

Χ.Μπ. : Σας ευχαριστώ και εγώ, καλή συνέχεια και σε εσάς.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)