Λαμπρούση: «Πωρώνομαι όταν παίζω με την Εθνική»

0


Λαμπρούση: «Πωρώνομαι όταν παίζω με την Εθνική»

03/04/2013 14:29:44
 
Η παίκτρια του Ηρακλή Κηφισιάς, Τζίνα Λαμπρούση βρέθηκε στο στούντιο του insideKAΡ web radio, που συνεργάζεται με το Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και μίλησε στους Έφη Χρυσανθοπούλου και Διονύση Καμπά για όλους και για όλα...

Αναλυτικά η συνέντευξη της 20άχρονης παίκτριας:
Για την μετάβασή της από το αγωνιστικό αερόμπικ στο βόλεϊ:
Σταμάτησα το αγωνιστικό αερόμπικ λόγω ύψους, γιατί σε αυτό το άθλημα δεν μπορούν να λάβουν μέρος ψηλά άτομα. Πήγαινα αθλητικό γυμνάσιο, εκεί ήταν ο κ. Χουντουμάδης που με ανακάλυψε και κατάλαβε ότι ο σωματότυπός μου έκανε για το βόλεϊ. Όταν έκανα την πρώτη μου προπόνηση στον Ηρακλή, έβγαζα ασκήσεις που ούτε εγώ το περίμενα και έλεγαν ότι το έχω. Στην αρχή ήταν πολύ δύσκολο για μένα, γιατί το βόλεϊ είναι τεχνικό άθλημα, όπως και το αερόμπικ αλλά δεν γινόταν να περάσω απευθείας από ένα στο άλλο. Στην αρχή τα βρήκα... σκούρα γιατί δεν είχα εξοικειωθεί στις ασκήσεις με τη μπάλα αλλά με σκληρή δουλειά, τα κατάφερα.

Για το μπιτς βόλεϊ:
Μου αρέσει πολύ και το μπιτς βόλεϊ. Φέτος, η διοργάνωση που έγινε στη Βόνιτσα και πήραμε μέρος με τη Μαρία Νομικού ήταν άψογη, η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη. Το μπιτς βόλεϊ είναι μία ευκαιρία για να μην χάνουμε το καλοκαίρι, την επαφή μας με το άθλημα.

Για τον κόσμο:
Όταν παίζεις με φιλάθλους, ακόμα και της αντίπαλης ομάδας, είναι πολύ διαφορετικά. Εγώ σκέφτομαι ότι είναι εκεί για μένα, μου αρέσει πολύ να παίζω με φιλάθλους αλλά γενικά προσπαθώ να μην επηρεάζομαι, είναι σαν να βάζω ένα γυαλί γύρω μου και να παίζω. 

Για την ήττα από τον Ολυμπιακό στο τελευταίο μεταξύ τους ματς στο πρωτάθλημα:
Έχω τεράστια πικρία από αυτό το παιχνίδι. Φτάσαμε στην πηγή και δεν ήπιαμε νερό. Αυτοκτονήσαμε μόνες μας. Ήμασταν 2-0 μπροστά και μετά προηγούμασταν και ο Ολυμπιακός κατάφερε να το γυρίσει.

Για το Κύπελλο:
Πιστεύω ότι η ανατροπή με τον Ολυμπιακό θα γίνει στα ημιτελικά του Κυπέλλου στη Σαντορίνη. Είναι βέβαια, θέμα ημέρας το Κύπελλο, είναι διαφορετικό το γήπεδο, δεν μπορούμε να κάνουμε προγνωστικά. Ωστόσο, αν διορθώσουμε κάποια λάθη μας, πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε στον τελικό.

Για τον Γιάννη Λάιο:
Ο κ. Λάιος είναι δάσκαλος. Είναι πολλά χρόνια στο ελληνικό βόλεϊ και έχει προσφέρει σε αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενη που δούλεψα μαζί του, αφού έμαθα πολλά από αυτόν που δεν ήξερα. Ο κ. Λάιος ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό στην ομάδα μας και γενικά στο γυναικείο βόλεϊ, να παίξουμε πιο γρήγορα, να είναι κάτι σαν αντρικό. Ήταν μεγάλη εμπειρία να δουλεύω μαζί του.

Για την καλύτερη στιγμή της στο βόλεϊ:
Όταν πρωτοάρχισα να παίζω βόλεϊ στην Α1, ο κόουτς με έβαζε πάντα για αλλαγή στο σέρβις μας. Θυμάμαι συγκεκριμένα, την πρώτο φορά που έπαιζα στην έδρα μας με τον Παναθηναϊκό, σε ένα γεμάτο γήπεδο, από πίσω μου βρίσκονταν οπαδοί και μπήκα να κάνω το σερβίς. Θυμάμαι ότι είχα πολύ άγχος, φοβόμουν αλλά το έκανα και πήρα άσο. Ούτε εγώ δεν το πίστευα τότε. Αυτή ήταν πολύ έντονη στιγμή αλλά γενικά έχω πολλές. 

Για τη σκέψη της να αγωνιστεί στο εξωτερικό στο μέλλον:
Θα με ενδιέφερε να πάω κάποια στιγμή στο μέλλον, στο εξωτερικό. Είναι άλλη η νοοτροπία και θα ήθελα να το ζήσω. Ιταλία, Γαλλία, Τουρκία είναι κάποιες χώρες που έχω στο μυαλό μου, αν υπήρχε κάποια πρόταση στο μέλλον που θα μπορούσα να πάω.

Για την Εθνική:
Είμαι πιο πωρωμένη όταν παίζω με την Εθνική. Την πρώτη φορά που φόρεσα την φανέλα με το εθνόσημο, δεν το πίστευα. Φέτος, περιμένουμε να τελειώσουμε τις υποχρεώσεις μας στο πρωτάθλημα και να δούμε τις κλήσεις για τις διοργανώσεις του καλοκαιριού.

Αναλυτικά ολόκληρη η συνέντευξη στo www.insidesports.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)