"Συγνώμη" από Κατσουράνη, ανακοίνωση από Παναθηναϊκό

0
"Συγνώμη" από Κατσουράνη, ανακοίνωση από Παναθηναϊκό


Ο Κ. Κατσουράνης με δήλωση στην επίδημη ιστοσελίδα του Παναθηναϊκού ζήτησε συγνώμη για την αποβολή του στον ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα λέγοντας: "υπεύθυνος για την ισοπαλία είμαι εγώ". Ανακοίνωση σε ήπιους τόνους εξέδωσε η "πράσινη" ΠΑΕ...

Η δήλωση του αρχηγού του Παναθηναϊκού, Κώστα Κατσουράνη

«Ζητώ συγγνώμη από τη Διοίκηση, τον προπονητή, τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο της ομάδας. Υπεύθυνος για την ισοπαλία είμαι εγώ. Δεν επιτρέπεται, με βάση την εμπειρία μου, αλλά και ως αρχηγός της ομάδας, να χάνω την ψυχραιμία μου, αλλά κάποιες φορές αυτό είναι ανθρώπινα δύσκολο. Παίζω 20 χρόνια επαγγελματικά ποδόσφαιρο και είμαι σε θέση να διακρίνω τη συμπεριφορά και τις διαθέσεις όλων στο γήπεδο. Μηδενός εξαιρουμένου».



Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

"Δυστυχώς, οι επιφυλάξεις και οι φόβοι μας για τον τρόπο που λειτουργούν κάποιοι στο ελληνικό ποδόσφαιρο επιβεβαιώθηκαν. Οφείλουμε να τονίσουμε ότι αυτός ο δρόμος έχει ήδη οδηγήσει σε σημαντικότατα προβλήματα το χώρο του ποδοσφαίρου και όσο τέτοια φαινόμενα συνεχίζονται, το βέβαιο είναι ότι τα προβλήματα επιτείνονται.


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)