Γεωργίου: «Δουλεύω χωρίς πολλά λόγια» (video)

0


Γεωργίου: «Δουλεύω χωρίς πολλά λόγια» (video)
Για την ανάδειξή του σε MVP της 27ης αγωνιστικής της Super League, το επερχόμενο παιχνίδι με την ΑΕΚ αλλά και το μέλλον του στον ΠΑΣ Γιάννινα μίλησε ο Φώτης Γεωργίου στο passports.gr και τον Χρήστο Καλύβα στο περιθώριο της παρουσίας της ομάδας του ΠΑΣ στα ΙΚΕΑ το απόγευμα της Τρίτης.
Φώτη, τα αποτελέσματα στην ψηφοφορία σε ανέδειξαν ως τον MVP της αγωνιστικής. Θα ήθελα να μου πεις δυο λόγια για αυτήν τη διάκριση.
«Είναι ωραίο πράγμα να βγαίνεις μετά το παιχνίδι MVP αλλά το πιο σημαντικό είναι η νίκη που πήρε η ομάδα. Προσωπικά, είμαι πολύ χαρούμενος».
Σημαίνει παραμονή για τον ΠΑΣ η νίκη επί του ΠΑΟΚ;
«Θα έλεγα ναι, αλλά σημαίνει και πιο ωραία πράγματα για την ομάδα».
Τι σκέφτεσαι για το μέλλον σου στον ΠΑΣ Γιάννινα;
«Για μένα είναι πολύ σημαντικό κομμάτι από τη στιγμή που η ομάδα πέτυχε το στόχο της και με τη φετινή μου παρουσία βοήθησα τόσο εγώ όσο και οι συμπαίχτες μου. Στο τέλος θα δούμε όλοι μαζί πώς θα συνεχίσει ο ΠΑΣ την επόμενη χρονιά».
Ήρθες στον ΠΑΣ το καλοκαίρι όχι σαν ηχηρή μεταγραφή αλλά εξελίχθηκες σε πολύτιμη μονάδα...
«Εγώ δεν τα κοίταξα αυτά και ήρθα να δουλέψω χωρίς πολλά λόγια. Ήταν και για μένα ευκαιρία και προσπάθησα για το καλύτερο».
Πώς βλέπεις τον αγώνα με την ΑΕΚ;
«Όταν παίζεις με τέτοιους αντιπάλους αυτό τα λέει όλα. Είναι ένα σημαντικό παιχνίδι για όλους μας και πρέπει να δείξουμε ένα καλό αγωνιστικό πρόσωπο».
www.passports.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)