Βεζυρίδης: "Δεν έχω κάνει χρήση κοκαΐνης, για όλα φταίει μια... πίπα"

0
Βεζυρίδης: "Δεν έχω κάνει χρήση κοκαΐνης, για όλα φταίει μια... πίπα"
Ο Πολυχρόνης Βεζυρίδης απολογήθηκε στην Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, καθώς είχε βρεθεί θετικός σε χρήση κοκαΐνης, και υποστήριξε ότι η ζημιά έγινε γιατί κάπνισε μια πίπα που του πρόσφεραν οπαδοί του ΟΦΗ!
Το περιστατικό, σύμφωνα με τον Βεζυρίδη, συνέβη την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου, τρεις μέρες δηλαδή πριν από τον αγώνα με την ΑΕΚ, οπότε και τού έγινε ο έλεγχος για να βρεθεί κατόπιν ντοπαρισμένος.
Ειδικότερα, οπαδοί του ΟΦΗ πήγαν στην προπόνηση της ομάδας και ζήτησαν φανέλα από τον Βεζυρίδη, ο οποίος μη έχοντας εκείνη τη στιγμή μαζί του κάποια φανέλα τους κάλεσε στο σπίτι του κι εκεί τους πρόσφερε μπύρες.
Όταν πήγαν στο σπίτι του, ένας εκ των οπαδών έδωσε στον έμπειρο τερματοφύλακα να καπνίσει μια πίπα κι εκείνος την δοκίμασε..
Ωστόσο, όπως είπε ο 38χρονος γκολκίπερ στην Πειθαρχική Επιτροπή, λίγη ώρα μετά ένιωσε ζαλάδα και πήγε να ξαπλώσει, θεωρώντας ότι επηρεάστηκε από τη μπύρα.
«Δεν έχω κάνει ποτέ χρήση τέτοιων ουσιών. Είμαι σοβαρός άνθρωπος, οικογενειάρχης και έχω δύο παιδιά. Είμαι 38 χρονών, προσέχω πού είμαι και τι κάνω. Ποτέ δεν έχω δείξει τέτοια δείγματα γραφής στην μέχρι τώρα καριέρα μου» είπε χαρακτηριστικά ο Βεζυρίδης, ενώ ο δικηγόρος του παίκτη σημείωσε ότι στο δείγμα που έδωσε κατά τη διάρκεια του ελέγχου, δεν βρέθηκε η ουσία, αλλά «μεταβολίτες της».
Εντέλει, ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ πήρε διορία για να καταθέσει συμπληρωματικό υπόμνημα έως τις 19 Απριλίου.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)